Hvad kan vi hjælpe med?

Borgerportalen

Læs din journal på nettet og send direkte beskeder til Ishøj Hjemmepleje.

På Borgerportalen kan du se din egen journal og følge med i dit forløb, hvis du fx modtager hjemmehjælp, har et hjælpemiddel fra kommunen eller er i et træningsforløb. På Borgerportalen har du eller en af dine pårørende mulighed for at læse informationer i det elektroniske journalsystem, som personalet i kommunen anvender. Du kan se din journal, dine planlagte besøg, en oversigt over din medicin, din helbredsvurdering og din plejeplan. Herudover kan du sende en besked til Ishøj Hjemmepleje.

Du finder Borgerportalen her.

Du er også velkommen til at kontakte IT koordinator Vicky Eliasen på e-mail: vle@ishoj.dk eller på telefon: 4357 7702.

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Ishøj Rådhus og Borgerservice er lukket for personlig betjening til og med den 10. maj 2020:

Telefontider

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Midlertidige telefonnumre til og med den 10. maj 2020:

  • Ydelse & Enkeltydelse, fleksløn: Tlf. 4357 6997
  • Kontanthjælp: Tlf. 4357 6998
  • Boligopskrivning & Indskudslån: Tlf. 4357 7290
  • Sygedagpenge/Ressourceforløbsydelse og Nem-ID: Tlf. 4357 7293
  • Pas & Kørekort: Tlf. 4357 7295
  • Råd & Vejledning: Tlf. 4357 7297
  • Folkeregister & Sygesikring: Tlf. 4357 7299
  • Andre henvendelser: Tlf. 4357 7575 – tryk 1

Senest opdateret 23. november 2018