Hvad kan vi hjælpe med?

Deltag i undersøgelsen ”Hvordan har du det?” og vind en iPhone 11

Har du modtaget spørgeskemaet - Hvordan har du det? Så kan du hjælpe din kommune og samtidig vinde flotte præmier.

Rygning, smerter og ondt i livet. 100.000 tilfældigt udvalgte danskere over 16 år i Region Hovedstaden bliver i en spørgeskemaundersøgelse spurgt om, hvordan de har det. Det sker for at kunne sætte ind med målrettet forebyggelse og bedre behandling af sygdomme.

Det er fjerde gang siden 2010, at undersøgelsen ”hvordan har du det” foretages. Undersøgelsen er den største af sin art, og den giver et unikt billede af, om danskernes sundhed og trivsel er blevet bedre gennem årene, og hvor i landet, der er særlige udfordringer netop nu. Svarene samles i ”Sundhedsprofilen” og er et rigtig godt værktøj til planlægning af indsatser regionalt og lokalt.

Se sundhedsprofil 2017 fra Region Hovedstaden og kommuner

Hjælp din kommune

I Ishøj er 2450 borgere udtrukket til undersøgelsen. For at få de mest brugbare resultater er det vigtigt, at så mange som muligt udfylder spørgeskemaerne. 

”Jo flere Ishøj-borgere som svarer på undersøgelsen, desto bedre grundlag har vi for at målrette vores indsatser i Ishøj Kommune. Derfor vil jeg gerne opfordre alle, som har fået spørgeskemaet til at svare. Oplysningerne er uvurderlige for os, og vi bruger dem bl.a. til at målrette vores forebyggende indsatser,” siger borgmester Ole Bjørstorp.

Vind flotte præmier

Udover at dine svar er en stor hjælp for kommunens planlægning af indsatser, så har du også mulighed for at vinde flotte præmier, når du indsender dit udfyldte skema. 

Bl.a. en iPhone 11 og pengepræmier på 5000, 2500 og 1.000 kr. Vinderne får direkte besked via brev.

Du kan tjekke, om du er udtrukket til at være med i undersøgelsen ved at se, om du har fået spørgeskemaet ”Hvordan har du det?” i din digitale postkasse. 

Resultatet af undersøgelsen offentliggøres i marts 2022
 

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Åbningstider:

Hvis du ønsker at besøge Borgerservice, skal du bestille tid på tlf. 43 57 72 91.

Ishøj Rådhus er åben for personlig betjening, hvis du har en mødeaftale.

Telefontider:

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Telefontid:

  • Mandag-onsdag: kl. 10-14
  • Torsdag: kl. 12-17
  • Fredag: kl. 10-13

Telefonnumre til Borgerservice:

  • Sygedagpenge: 43 57 44 92
  • Pas: 43 57 44 51
  • Kørekort: 43 57 44 52
  • Boligopskrivning: 43 57 44 54
  • Indskudslån: 43 57 44 55
  • Folkeregister: 43 57 44 57
  • Sundhedskort: 43 57 44 58
  • Økonomisk friplads: 43 57 44 63
  • Kørsel til egen læge og speciallæge: 43 57 44 66
  • Ydelse & Enkeltydelse, fleksløn: Tlf. 43 57 69 97
  • Kontanthjælp: Tlf. 43 57 69 98
  • Akut råd & vejledning voksne (personsager): Tlf. 43 57 72 97
  • Tidsbestilling: Tlf. 43 57 44 50

Senest opdateret 19. marts 2021