Hvad kan vi hjælpe med?

Hjælp til det lokale erhvervsliv

Ishøj Kommune har udsendt et nyhedsbrev til lokale virksomheder med et overblik over, hvordan de kan få hjælp til at håndtere konsekvenserne af coronavirus-epidemien

Nyhedsbrevet er lagt på Ishøj Erhvervsforenings hjemmeside

Du kan også finde det her:

Læs nyhedsbrev til lokale virksomheder i Ishøj om Covid-19 

Økonomisk håndsrækning fra kommunen

I nyhedsbrevet kan du blandt andet læse, at Ishøj Kommune som en håndsrækning til virksomhederne har betalt ca. 2.000 fakturaer, hvis betalingsfrist først lå frem i tiden.

Det svarer til ca. 15 mio. kr. samlet.

Desuden bliver fremtidige fakturaer betalt, så snart de godkendes i stedet for at afvente i økonomisystemet, at betalingsdatoen oprinder.

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Ishøj Rådhus er åben for personlig betjening, hvis du har en mødeaftale.

Borgerservice åbner for personlig betjening fra den 16. juni 2020, men du skal bestille tid. 

Telefontider

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Midlertidige telefonnumre:

  • Ydelse & Enkeltydelse, fleksløn: Tlf. 4357 6997
    Telefontid: Mandag-onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 12-17 og fredag kl. 10-14
  • Kontanthjælp: Tlf. 4357 6998
    Telefontid: Mandag-onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 12-17 og fredag kl. 10-14
  • Boligopskrivning & Indskudslån: Tlf. 4357 7290
  • Sygedagpenge/Ressourceforløbsydelse: Tlf. 4357 7293
    Telefontid: Mandag-onsdag kl. 10-14, torsdag kl. 12-17 og fredag kl. 10-14
  • Pas & Kørekort: Tlf. 4357 7295
  • Akut råd & vejledning voksne (personsager): Tlf. 4357 7297
  • Folkeregister & Sygesikring: Tlf. 4357 7299
  • Andre henvendelser: Tlf. 4357 7575 – tryk 1

Senest opdateret 20. marts 2020