Hvad kan vi hjælpe med?

Hjælp til det lokale erhvervsliv

Ishøj Kommune har udsendt et nyhedsbrev til lokale virksomheder med et overblik over, hvordan de kan få hjælp til at håndtere konsekvenserne af coronavirus-epidemien

Nyhedsbrevet er lagt på Ishøj Erhvervsforenings hjemmeside

Du kan også finde det her:

Læs nyhedsbrev til lokale virksomheder i Ishøj om Covid-19 

Økonomisk håndsrækning fra kommunen

I nyhedsbrevet kan du blandt andet læse, at Ishøj Kommune som en håndsrækning til virksomhederne har betalt ca. 2.000 fakturaer, hvis betalingsfrist først lå frem i tiden.

Det svarer til ca. 15 mio. kr. samlet.

Desuden bliver fremtidige fakturaer betalt, så snart de godkendes i stedet for at afvente i økonomisystemet, at betalingsdatoen oprinder.

Kontakt

Ishøj Kommune

Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj

ishojkommune@ishoj.dk

Tlf. 43577575



Skriv via Digital Post (e-Boks), hvis du sender os personlige oplysninger eller dokumenter.

Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)

Ishøj Rådhus og Borgerservice er lukket for personlig betjening til og med den 10. maj 2020:

Telefontider

Ishøj Rådhus

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Hovednummer: 43 57 75 75

Borgerservice

Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13

Midlertidige telefonnumre til og med den 10. maj 2020:

  • Ydelse & Enkeltydelse, fleksløn: Tlf. 4357 6997
  • Kontanthjælp: Tlf. 4357 6998
  • Boligopskrivning & Indskudslån: Tlf. 4357 7290
  • Sygedagpenge/Ressourceforløbsydelse og Nem-ID: Tlf. 4357 7293
  • Pas & Kørekort: Tlf. 4357 7295
  • Råd & Vejledning: Tlf. 4357 7297
  • Folkeregister & Sygesikring: Tlf. 4357 7299
  • Andre henvendelser: Tlf. 4357 7575 – tryk 1

Senest opdateret 20. marts 2020