Bestil IT-udstyr

Målgruppe

Ledere og medarbejdere (betegnes i det følgende som brugere) i Ishøj Kommune, der har behov for at bestille nyt IT-udstyr.

I Ishøj Kommune bestilles nyt IT-udstyr via IT-serviceportalen. Her er det muligt at bestille både computer, skærm, tastatur og mus mv. samt mobiltelefon, bordtelefon, tablet, diverse tilbehør og printere.

Hvad omfatter servicen

  • Mulighed for bestilling af IT-udstyr hos IT-servicedesk
  •  Klargøring af IT-udstyr
  • Udlevering af IT-udstyr
  • Rådgivning ifm. bestilling af IT-udstyr

Proces for bestilling og anvendelse af servicen

  • Bruger: Bestiller det ønskede IT-udstyr via IT-serviceportalen, hvor aktuelle produkter og priser fremgår.
        Det fremgår af den enkelte bestillingsformular, hvilke informationer der er behov for i forbindelse med bestillingen.
  • Bruger: Modtager en kvittering for bestillingen på e-mail.
  • IT-servicedesk: Udsender en e-mail til leder for godkendelse af bestillingen.
  • IT-servicedesk: Indkøber det bestilte IT-udstyr hos leverandør.
  • IT-servicedesk: Klargør det bestilte IT-udstyr.
  • Bruger: Modtager en e-mail når IT-udstyret er klar til afhentning.
  • Bruger: Afhenter efter aftale med IT-servicedesk det bestilte IT-udstyr hos IT-servicedesk på rådhusets etage 8.

Variationer og specifikationer

  • Aktuelle produkter og priser fremgår af IT-serviceportalen. Alle priser er excl moms.
  • Se i servicekataloget på IT-serviceportalen for yderligere information om bestilling af fx computer, mobiltelefon, bordtelefon eller printer mv.
  • Leveringstiden af bestilt IT-udstyr kan variere afhængig af lagerstatus hos henholdsvis IT og leverandør samt klargøringsprocessen hos IT.

Serviceejer

IT-servicedesk

Omkostninger forbundet med servicen

Det er den enhed eller det center der bestiller IT-udstyret, der afholder omkostningerne til indkøb.

Har du spørgsmål til servicen, så opret en sag i IT-serviceportalen med din forespørgsel.