Telefonisk henvendelse til IT-servicedesk

Målgruppe

Ledere og medarbejdere (betegnes i det følgende som brugere) i Ishøj Kommune, der har behov for at henvende sig telefonisk til IT-servicedesk i forbindelse med service eller support på IT-hardware og software.

Beskrivelse

IT-servicedesk skal som udgangspunkt kontaktes elektronisk via IT-serviceportalen, men det er også muligt at få telefonisk support på IT-hardware og software, ved sager der ikke kan løses over mail (via IT-serviceportalen).

Hvad omfatter servicen

  • Registrering af henvendelse fra bruger i form af en sag med tilhørende sagsnummer.
  • Telefonisk support ifm. håndtering af åbne sager, der ikke kan løses over mail (via IT-serviceportalen).
  • Elektronisk besked til bruger på e-mail ved afslutning af sag.

Proces for bestilling og anvendelse af servicen

  • Bruger: Ringer til IT-servicedesk telefonen.
  • IT-servicedesk: Registrerer henvendelsen i form af en sag med tilhørende sagsnummer og sagen visiteres til relevante parter.
  • IT-servicedesk: Håndterer sagen.
  • IT-servicedesk: Sender besked på e-mail til bruger, når sagen er afsluttet.

Serviceejer

IT-servicedesk.

Omkostninger forbundet med servicen

Der er ingen omkostninger forbundet med telefonisk henvendelse til IT-servicedesk.

Har du spørgsmål til servicen, så opret en sag i IT-serviceportalen med din forespørgsel.