Telefonisk henvendelse til IT-servicedesk
Målgruppe
Ledere og medarbejdere (betegnes i det følgende som brugere) i Ishøj Kommune, der har behov for at henvende sig telefonisk til IT-servicedesk i forbindelse med service eller support på IT-hardware og software.
Beskrivelse
IT-servicedesk skal som udgangspunkt kontaktes elektronisk via IT-serviceportalen, men det er også muligt at få telefonisk support på IT-hardware og software, ved sager der ikke kan løses over mail (via IT-serviceportalen).
Hvad omfatter servicen
- Registrering af henvendelse fra bruger i form af en sag med tilhørende sagsnummer.
- Telefonisk support ifm. håndtering af åbne sager, der ikke kan løses over mail (via IT-serviceportalen).
- Elektronisk besked til bruger på e-mail ved afslutning af sag.
Proces for bestilling og anvendelse af servicen
- Bruger: Ringer til IT-servicedesk telefonen.
- IT-servicedesk: Registrerer henvendelsen i form af en sag med tilhørende sagsnummer og sagen visiteres til relevante parter.
- IT-servicedesk: Håndterer sagen.
- IT-servicedesk: Sender besked på e-mail til bruger, når sagen er afsluttet.
Serviceejer
IT-servicedesk.
Omkostninger forbundet med servicen
Der er ingen omkostninger forbundet med telefonisk henvendelse til IT-servicedesk.
Har du spørgsmål til servicen, så opret en sag i IT-serviceportalen med din forespørgsel.