Udsatterådet er et råd under Ishøj Kommune og består af otte medlemmer; to politikere, fire brugere, to repræsentanter for foreninger der arbejder for udsatte borgere samt to medarbejdere fra administrationen. Udsatterådet mødes seks gange årligt. På møderne drøftes forskellige emner, der vedrører udsatte og sårbare borgere, fx hjemløshed, misbrug social marginalisering, fattigdom m.m.
Udsatterådet vælges for en fireårig periode ad gangen. Næste valg til Udsatterådet er i 2021:
Udsatterådet består af følgende medlemmer:
Vil du vide mere om Udsatterådet? så læs referater fra mødets råder her
Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj
Tlf. 43577575
Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)
Hvis du ønsker at besøge Borgerservice, skal du bestille tid på tlf. 43 57 72 91.
Ishøj Rådhus er åben for personlig betjening, hvis du har en mødeaftale.
Ishøj Rådhus
Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13
Hovednummer: 43 57 75 75
Borgerservice
Telefontid:
Telefonnumre til Borgerservice:
Senest opdateret 22. januar 2020