Ydelsesteamet i Ishøj Borgerservice holder lukket for ikke-akutte borgerhenvendelser den 27.-29. januar 2021.
Ydelsesteamet vil stadig tage sig af akutte sager, og alle udbetalinger vil ske som sædvanligt.
Årsagen til nedlukningen er, at Ishøj Kommune skifter til et nyt it-system.
Det nye system – kaldet KY - vil give en langt mere effektiv og hurtig sagsbehandling fra ansøgning til udbetaling af forskellige offentlige ydelser.
Men før systemet kan blive taget i brug, skal medarbejderne lære at bruge det.
Derfor vil ydelsesteamet gennemføre et uddannelsesforløb i slutningen af januar.
Ishøj Store Torv 20
2635 Ishøj
Tlf. 43577575
Skriv til Ishøj Kommunes hovedadresse via Digital Post (e-Boks)
Hvis du ønsker at besøge Borgerservice, skal du bestille tid på tlf. 43 57 72 91.
Ishøj Rådhus er åben for personlig betjening, hvis du har en mødeaftale.
Ishøj Rådhus
Mandag-onsdag kl. 9-15
Torsdag kl. 12-17
Fredag kl. 9-13
Hovednummer: 43 57 75 75
Borgerservice
Telefontid:
Telefonnumre til Borgerservice:
Senest opdateret 25. januar 2021