Kommunikation

 

  •  AULA

Gildbroskolens SFO bruger AULA som kommunikationsplatform, dvs. at det er på AULA næsten alt kommunikation mellem hjemmet og SFO foregår. 

AULA har udviklet en App som gør det nemt at kommunikere med SFO’en. 

Man kan logge på AULA via internettet eller Aula´s app på din mobiltelefon eller tablet. Første gang man logger på skal man bruge sit Nem id. Herefter skal man benytte sit uni-login eller en 6 cifret talkode som man opretter i app første gang man logger på. 

  • Telefon

Da vi bestræber os på at, skabe den bedste dag for børnene på Gildbroskolens SFO, vil vi gerne være så meget til stede som muligt. Derfor opfordrer vi jer, forældre, til at benytte AULA til at kommunikere med os. Der kan dog være særlige tilfælde hvor I har brug for, at komme i kontakt med SFO’en, derfor er det stadig muligt at ringe til os.

  • Mobiltelefoner

Hvis jeres barn medbringer mobiltelefon, er det på eget ansvar. Mobilerne skal blive i børnenes tasker, hvis de medbringes på SFO’en. Telefonen skal slukkes eller sættes på lydløs, da vi oplever at telefonerne bliver et forstyrrende element og børnene trækker sig fra aktiviteter eller sociale fællesskaber.
Vi henstiller til at man kontakter SFO’en, hvis man ønsker at kontakte til sit barn. 

 

  • Afkrydsning

Når børnene kommer fra skole, krydser de sig ind enten ved at sige goddag til ”krydseren” eller ved at krydse sig selv ind på vores indkrydsningsskærme.

 

  • Afhentning

I AULA kan I skrive/give besked om hvornår jeres barn skal gå hjem eller bliver hentet. Barnet skal ALTID sige farvel til ”krydseren” inden de går.
 

  • Beskeder

Hvis der er noget vi skal være særligt opmærksomme på er i altid velkomne til at skrive en besked til os i AULA. ”Krydseren” vil se og gennemgå de beskeder SFO´en modtager.

  • Sygemelding

I Aula kan I sygemelde/raskmelde jeres barn. Dette er vigtigt at gøre, så vi ved hvilke børn der kommer i SFO og derved kan ringe til de forældre hvis børn udebliver.