Så er vi i gang

22.04.2021

Skitseringen og den kreative proces er i gang. Tankerne er store, og vi tegner og snakker om, hvordan bierne, sommerfuglene og svirrefluerne kan få bedre levevilkår i Ishøj Kommune.

Der har været en stor interesse i projektet rundt om i kommunen – der er mange der gerne vil være med til at gøre Ishøj VILDERE – og det er jo super dejligt.

Ambitionerne fra tilmeldingen skal nu udfoldes og gøres til konkrete idéer på fysiske tiltag, der kommer biodiversiteten og borgerne til gode. Vi har haft første møde med Vejleåparken og Strandgårdskolen, og der er mange gode idéer og arealer at tage af, og nogle af de vigtigste indledende øvelser er at få sorteret lidt i idéerne.

I dag skitserer vi på området op ad Strandgårdskolen, og i næste uge skal vi mødes med flere af projektets interessenter omkring de indledende tanker.

Vi glæder os til at vise jer mere omkring projektet.